Ανοίξτε τις καρτέλες

Επιστροφές – Εγγυήσεις

  • Ακύρωση μερικώς ή ολικώς της παραγγελίας πριν αυτή αποσταλεί

    Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο να ακυρώσει ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας του πριν αυτή εκτελεστεί ή του παραδοθεί, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να το κάνει επικοινωνώντας με τον Ergaleiogato.gr:

    – Μέσω τηλεφώνου στο 211 7707 331 (Αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) καθημερινά από τις 9.00π.μ. έως 6.00μ.μ. και Σάββατο από τις 9.00π.μ. έως τις 2.00μ.μ.

    – Μέσω e-mail στο sales@ergaleiogatos.gr

    – Μέσω της φόρμας επικοινωνίας

    Εκπρόσωπος μας θα φροντίσει ώστε να γίνουν τα πράγματα όπως ακριβώς τα επιθυμείτε.

    Σε περίπτωση που έχει προπληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης, προπληρωμένης/ χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή της χρηματικής διαφοράς θα γίνει εντός 3-6 ημερών σε λογαριασμό ή κάρτα τον οποίο θα έχει υποδείξει ο πελάτης.

  • Ακύρωση μερικώς ή ολικώς της παραγγελίας αφού αυτή έχει αποσταλεί

    Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το σύνολο ή μέρος των προϊόντων που του παραδόθηκαν, ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής ισχύουν και διαφορετικές προϋποθέσεις & χρεώσεις, ανάλογα με τη περίπτωση κάθε πελάτη.

  • Αλλαγή γνώμης πελάτη

    Σε περίπτωση που ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο θεωρεί πως τα προϊόντα του παραδόθηκαν με τη παραγγελία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες ή στις επιθυμίες του, έχει το δικαίωμα επιστροφής του συνόλου του ποσού των προς επιστροφή προϊόντων με τις εξής προϋποθέσεις:

    – Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του τιμολογίου

    – Χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος

    – Το κάθε προϊόν να είναι καινούργιο και αμεταχείριστο στην αρχική του συσκευασία και να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με αυτήν που παραλήφθηκε

    – Να έχει διαθέσιμη την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς

     

    Διαδικασία επιστροφής χρημάτων στη περίπτωση αλλαγής γνώμης πελάτη:

    – Αν ο πελάτης επιστρέψει ο ίδιος τα προϊόντα στο σημείο παραλαβής του Ergaleiogatos.gr, γίνεται επιτόπου με μετρητά και η εξόφληση του συνόλου του ποσού των προς επιστροφή προϊόντων

    – Αν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα από το χώρο του προς την έδρα μας, το κατάστημά μας δεν επιβαρύνεται καθόλου τα έξοδα επιστροφής στη περίπτωση αλλαγής γνώμης και τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να γυρίσουν πίσω σε εμάς με έξοδα του πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων των προϊόντων θα γίνει εντός 3-6 ημερών αφού παραλάβουμε τα προϊόντα σε τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα έχει υποδείξει ο πελάτης.

  • Ελαττωματικό προϊόν

    Αν κατά τη παραλαβή ή παράδοση του προϊόντος στον πελάτη, αυτός αντιληφθεί πως αυτό δεν λειτουργεί σωστά ή υποψιάζεται πως είναι ελαττωματικό, τότε ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία:

     

    Α. Πως θα φτάσει το προϊόν στο κατάστημά μας ώστε να ελεγχθεί το πιθανό ελάττωμά του;

    – Αν ο πελάτης έχει αγοράσει το προϊόν από το κατάστημά μας, θα πρέπει να το φέρνει πίσω στο κατάστημά μας με δικά του μέσα

    – Αν έχει σταλεί το προϊόν στο πελάτη, το κατάστημά μας επιβαρύνεται τα έξοδα επιστροφής στη περίπτωση πιθανού ελαττωματικού προϊόντος

     

    Β. Ποια είναι η διαδικασία ελέγχου του ελαττωματικού προϊόντος;

    – Από τη στιγμή που το προϊόν φτάσει στο κατάστημά μας, παραλαμβάνεται από εμάς και προωθείτε στο αρμόδιο τμήμα μας για έλεγχο

    – Το αρμόδιο τεχνικό μας τμήμα εξετάζει το προϊόν και διαπιστώνει αν υπάρχει όντως ελάττωμα στο προϊόν μέσα σε διάστημα έως 5 εργάσιμων ημερών

     

    Γ. Τι γίνετε μετά τον έλεγχο του προϊόντος από το αρμόδιο τμήμα;

    – Αν το προϊόν διαπιστωθεί από το τεχνικό αρμόδιο τμήμα μας πως λειτουργεί σωστά, ειδοποιείται ο πελάτης πως θα πρέπει να το πάρει πίσω, αφού του εξηγηθεί πρώτα τι μπορεί να μη δούλεψε σωστά κατά τη χρήση του

    – Αν το προϊόν διαπιστωθεί από το τεχνικό αρμόδιο τμήμα μας πως είναι ελαττωματικό τότε:

    i. Αν το προϊόν έχει αγοραστεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την μέρα επικοινωνίας για το πιθανό ελάττωμα από τον πελάτη, τότε ρωτάται ο πελάτης από την εξυπηρέτηση πελατών μας αν θέλει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος του

    ii. Αν το προϊόν έχει αγοραστεί μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών από την μέρα επικοινωνίας για το πιθανό ελάττωμα από τον πελάτη, τότε ο πελάτης λαμβάνει αντικατάσταση του προϊόντος

     

    Δ. Πως λαμβάνει ο πελάτης την αντικατάσταση του προϊόντος που είχε δοθεί προς έλεγχο;

    – Ανάλογα πως έχει έρθει το προϊόν αρχικά στο κατάστημά μας, τότε:

    i. Ειδοποιείται ο πελάτης να περάσει να το παραλάβει από το κατάστημά μας

    ii. Στέλνεται πίσω στο πελάτη με έξοδα αποστολής του καταστήματός μας

  • Εγγυήσεις – Service προϊόντων

    Όλα τα προϊόντα, εκτός από τα παπούτσια εργασία, έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας από το κατάστημά μας 2 χρόνια από την ημερομηνία που αναγράφει η απόδειξη/ τιμολόγιο αγοράς.

    Τα παπούτσια εργασίας έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας από το κατάστημά μας 3 μήνες από την ημερομηνία που αναγράφει η απόδειξη/ τιμολόγιο αγοράς.

    Ο Ergaleiogatos.gr δεν παρέχει τη δυνατότητα service των προϊόντων, αλλά μπορεί να εξυπηρετήσει σε θέματα service των πελατών του κατόπιν συνεννόησης.

    Υποχρέωση του αγοραστή είναι:

    – Να ακολουθεί τους ενδεδειγμένους τρόπους σωστής χρήσης του προϊόντος

    – Να τηρεί τις οδηγίες χρήσης

    – Να συντηρεί και να καθαρίζει το προϊόν

    Απαραίτητες προϋποθέσεις για να ισχύει η εγγύηση είναι να έχει ο πελάτης διαθέσιμο προς επίδειξη το αποδεικτικό αγοράς του προϊόντος (τιμολόγιο ή απόδειξη).

    Για τη διαδικασία εξυπηρέτησης στη περίπτωση των επιστροφών – service παρακαλούμε δείτε πιο πάνω την ενότητα «ελαττωματικά προϊόντα»

© 2017 MARVIC P.C All rights Reserved. 

Search
Generic filters
Αναζήτηση ανα κατηγορία
Προϊόντα
Άρθρα
Συζητήσεις

Συνδεθείτε στο Λογαριασμό σας

ή    

Ξεχάσατε τον κωδικό σας?

Create Account